საქართველოს ბანკი მთელი რეგიონის მასშტაბით ინოვაციური პროდუქტების დანერგვას აგრძელებს. ამჯერად ბანკმა მომხმარებელს კიდევ ერთი პროდუქტი — "სამადლობელი" წარუდგინა.

ახალი პროდუქტი მომხმარებელს კვების ობიექტებში უნაღდო ანგარიშსწორებით ე.წ. "თიფის" დატოვების შესაძლებლობას აძლევს. დღეიდან, თუ მომსახურების ობიექტებში — კაფეში, ბარში ან რესტორანში სერვისის სათანადოდ გაწევის შემდეგ, მომსახურე პერსონალისთვის დამატებითი გასამრჯელოს დატოვება გსურთ, მაგრამ ნაღდი ფულის სახით საჭირო თანხა არ აღმოგაჩნდათ, ამ პრობლემას "სამადლობელი"-ის ფუნქციის მქონე ტერმინალი მოაგვარებს.

ამისათვის კი საჭიროა, მოითხოვოთ საქართველოს ბანკის ტერმინალი და მასზე ბარათის მხოლოდ ერთი მარტივი შეხებით გადაიხადოთ მომსახურების საფასური და დატოვოთ "სამადლობელი".

ე.წ. "თიფის" გადახდა ნებისმიერი ბანკის (Visa და MasterCard) ბარათით არის შესაძლებელი. ასევე, Apple Pay-სა და Tskapp აპლიკაციის მეშვეობით, თუმცა მხოლოდ საქართველოს ბანკის ტერმინალით.


გადახდის ახალი სისტემა არის ინოვაციური პროდუქტი, რომლის ანალოგიც ქვეყნის მასშტაბით არ არსებობს. საქართველოს ბანკი არის პირველი ბანკი, რომელმაც მომხმარებელს ეს სიახლე შესთავაზა.

საქართველოს ბანკმა 2020 წელი ინოვაციების წლად გამოაცხადა და მთელ რეგიონში პირველად გახადა შესაძლებელი მეტროში ე.წ. Face Recognition–ით, იგივე "ღიმილით გადახდა".

მეორე ინოვაცია, რომელიც ბანკმა სულ ცოტა ხნის წინ დანერგა, ეს სრულიად ახალი პროდუქტი — სმარტფონის გატერმინალებაა. "გატერმინალება" ნიშნავს, რომ ანდროიდის ტელეფონი გადახდის ტერმინალი ხდება. ახალი პროდუქტის მეშვეობით მომხმარებელი გადახდას შეძლებს ყველგან, იქაც კი, სადაც მანამდე მხოლოდ ნაღდი ანგარიშსწორება ხდებოდა.

გადახდის ახალი სისტემის საშუალებით მომხმარებელი და ბიზნესის წარმომადგენელი შეძლებს გადახდები უნაღდო ანგარიშსწორებით განახორციელონ და აღარ იფიქრონ ხურდის მოძიებაზე. სიახლე განსაკუთრებით უწყობს ხელს ბიზნესსა და მეწარეს, რომელიც გადახდების მიღებას უკვე მისი კუთვნილი ტელეფონით შეძლებს, რაც კიდევ უფრო მოსახერხებელი, მარტივი, მოქნილი და სწრაფია.