პეპსის გემოს ლეგენდარული გამოწვევა გრძელდება. ამჯერად კამპანია რუსთაველის მეტროს მიმდებარედ ჩატარდა, რომელსაც საზოგადოებისთვის კარგად ნაცნობი სახეებიც დაესწრნენ. გამვლელები მთელი დღის განმავლობაში იყვნენ ჩართულნი გამოწვევაში და ორ დაფარულ კოლას შორის მათთვის საუკეთესოს ირჩევდნენ.

გამოწვევა მიიღო მსახიობმა და ტელეწამყვანმა ბახვა ბრეგვაძემაც, რომელმაც გადაწყვიტა მისთვის რჩეული გემო პირდაპირ ეთერში გამოევლინა და ფეისბუქსა და ინსტაგრამზე ჩაერთო.

ფოტო: Pepsi Georgia

მასთან ერთად, პეპსის სტენდებთან ჯგუფი Showtime-იც გამოჩნდა, რომლებმაც კამპანიის შესახებ სიმღერაც კი დაწერეს. სწორედ ამ მუსიკის ფონზე გამოსცადეს ჯგუფის წევრებმა საკუთარი თავი და რჩეული გემოს გამოცნობა სცადეს.

ფოტო: Pepsi Georgia

"ჩვენ ვხედავთ, რომ მომხმარებლები აქტიურად არიან ჩართულნი ამ კამპანიაში, რაც ძალიან გვახარებს. წესები მარტივია: უნდა გასინჯო ორი დაფარული კოლა და დაასახელო შენი ფავორიტი გემო. ჩვენ კი ამ მონაცემებს კვლევისთვის ვიყენებთ", — ამბობს პეპსის წარმომადგენელი ლუკა ლეჟავა.

ფოტო: Pepsi Georgia

პეპსის გემოს ლეგენდარული გამოწვევა 1975 წლიდან, საქართველოში კი უკვე ზედიზედ მესამე წელია ტარდება. წელს თბილისში კამპანია 11 აგვისტომდე გრძელდებოდა, 16 აგვისტოდან კი ბათუმში გადაინაცვლებს.

იმ ადგილების შესახებ ინფორმაცია, სადაც კამპანია ჩატარდება, პეპსის ფეისბუქისა და ინსტაგრამის გვერდებზე შეგიძლიათ გაიგოთ.