კომუნიკაციების კომისიის (Comcom) ინფორმაციით, "ქართული ოცნების" "მაუწყებლობის შესახებ" კანონის საფუძველზე "ტელე იმედის", "რუსთავი 2-ის", "POSTV-ის", "ფორმულას" და "ტვ პირველის" დამფინანსებლების ათეული გამოაქვეყნა. 2025 წლის I კვარტალში, ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14.8 მილიონი ლარი მიიღეს.

Comcom-ის ინფორმაციით, 2025 წლის I კვარტალში "იმედის" ყველაზე მსხვილი სარეკლამო დამკვეთი "საქართველოს ბანკია" — მათ 3 თვეში რეკლამაში 500 000 ლარზე მეტი გადაიხადეს. რაც შეეხება "ფორმულას", 100 000-დან 500 000 ლარამდე "თიბისი ბანკის" რეკლამებს ეკუთვნის.

"იმედის" რეკლამის დამკვეთი კომპანიები, რომლებმაც 500 000 ლარზე მეტი გადაუხადა:

  • "საქართველოს ბანკი";

"იმედის" რეკლამის დამკვეთი კომპანიები, რომლებმაც 100 000 ლარიდან 500 000 ლარამდე თანხა გადაუხადა:

  • "შპს ავენიუ ბაი ორბი";
  • "პსპ ფარმა";
  • "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია";
  • "ავერსი ფარმა";
  • "დიპლომატ ჯორჯია";
  • "არქი პრომოუშენ";

რაც შეეხება "აიდიეს ბორჯომი თბილისს" — სარეკლამო დროში 50 000-დან 100 000 ლარამდე გადაიხადა.

"რუსთავი 2-ის" რეკლამის დამკვეთი კომპანიები, რომლებიც 100 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ:

  • "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია";
  • "პსპ ფარმა";

ტელეკომპანია "ფორმულას" შემთხვევაში, კომპანიები, რომლებიც ტელევიზიას რეკლამაში 100 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ:

  • "თიბისი ბანკი";
  • "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია";
  • "პსპ ფარმა";

კომპანიების, რომლებიც "ფორმულას" რეკლამაში 7 000-დან 50 000 ლარამდე უხდიდნენ არიან:

  • "თეგეტა მოტორსი";
  • "ორბი ჯგუფი ბათუმი";
  • "კ. ერისთავის სახელობის ექსპერიმენტული და კლინიკური ქირურგიის ეროვნული ცენტრი";

კომპანიები, რომლებიც "ტვ პირველს" რეკლამაში 100 000-დან 500 000-ლარამდე გადაუხადეს:

  • "შპს ორბი ჯგუფი თბილისი";
  • "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია";
  • "პსპ ფარმა“;