განცხადებას სააგენტო ფეისბუქზე ავრცელებს.

რატომ არის მნიშვნელოვანი: მათი განმარტებით, 2022 წლის 1 ნოემბრიდან დღემდე, სააგენტოში სულ 125 განაცხადი შევიდა, ხოლო საქმის შესწავლა 75 შემთხვევაზეა დაწყებული.

  • მათ შორის, მომხმარებლის სასარგებლოდ გაფორმდა 16 პირობითი ვალდებულების ხელშეკრულება და დადასტურდა 3 დარღვევის ფაქტი, ხოლო ერთ შემთხვევაში არ დადასტურდა.

დეტალები: სააგენტო განმარტავს, რომ მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ კანონის შესაბამისად, მოვაჭრე ვალდებულია — გასაყიდი ფასი მკაფიოდ და გასაგებად მიუთითოს, როგორც სავაჭრო ობიექტებში, ისე დისტანციურად.

  • მათ შორის სოციალურ ქსელში ვაჭრობის შემთხვევაში.

კანონით, ფასის მითითება აუცილებელი არ არის, თუ:

  • საქონლის მიწოდება მომსახურების ნაწილია;
  • საქონელი იყიდება აუქციონზე;
  • გასაყიდად ხელოვნების ნიმუშია წარდგენილი;
  • იმ საქონელზე, რომელიც წინასწარ არ არის შეფუთული და მომხმარებლის თვალწინ იწონება და იზომება, ასეთ შემთხვევაში, საკმარისია მხოლოდ ერთეულის ფასის მითითება;
  • ერთეულის ფასის მითითება აუცილებელი არ არის, თუ იგი გასაყიდი ფასის იდენტურია.

რაც შეეხება სარეკლამო პოლიტიკას, რეკლამაში, რომელშიც გასაყიდი ფასია მითითებული, თვალსაჩინოდ უნდა ჩანდეს ასევე ერთეულის ფასი.

  • იმ შემთხვევაში, თუ საქონლის ან მომსახურების ფასის შესახებ, ძირითადი ხარჯებისა და დამატებითი ხარჯების (მათ შორის, ტრანსპორტირების, გადაგზავნის, მონტაჟისა და სხვა) ფასის წინასწარ გამოთვლა შეუძლებელია.
  • უნდა მიეთითოს მისი გამოთვლის წესის თაობაზე და ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ შეიძლება დამატებითი ხარჯები წარმოიშვას.