მიხეილ სარჯველაძე

20 Jan. 2023, 15:23

როდესაც საუბარია ზოგადად ფრენების აღდგენა-არაღდგენაზე, თავისთავად, რაციონალურად, ეს ცუდი გადაწყვეტილება არ იქნება საქართველოსთვის და რუსეთის ტერიტორიაზე მაცხოვრებელი საქართველოს მოქალაქეებისთვის, რომლებსაც იმისთვის, რომ საქართველოსთან კავშირი შეინარჩუნონ, უწევთ სერიოზული პრობლემების გადალახვა.

თუ ლარსზე შეიძლება მანქანებმა იარონ, რატომ არ შეიძლება თვითმფრინავმა იფრინოს, ეს გაურკვეველი მგონია. ყველა პოლიტიკურ პლატფორმაზე, სადაც კი შესაძლებლობა არსებობდა, რომ ამის პოზიციონირება მოეხდინა, ყველგან ასეთი პოზიციონირებაა დაფიქსირებული. ამიტომ კითხვის დასმა, ამ შემთხვევაში ვის მხარეს არის საქართველო, აბსოლუტურად უსაგნო და არასწორია.


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. ვინ აფინანსებდა "ტელეიმედს", "რუსთავი 2"-ს, "პოსტვ"-ის, "ტვ პირველს" და "ფორმულას" III კვარტალში?
  2. ირაკლი კობახიძე: ქვეყანა თავზე რომ დაგექცევათ, ტყიდან იომეთო, ამ დონეზე დეტალებზე მიდიოდა საუბარი
  3. საგურამოში ბიზნესმენ გელა ბარკალაიას აგარაკი გაძარცვეს
  4. 2026 წლიდან კერძო უნივერსიტეტში ჩარიცხული სტუდენტები სახელმწიფო დაფინანსებას ვეღარ მიიღებენ
  5. აზერბაიჯანული მედია: საქართველოს საზღვარზე აზერბაიჯანელი გადამზიდავების გაჩერების მიზეზი შესაძლოა "ზანზეგურის დერეფანია"

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

₾15 მლნ-ის ღირებულების ნედლი ნავთობის განკარგვის ფაქტზე ბათუმის ნავთობტერმინალის ხელმძღვანელი 3 პირი დააკავეს

ფინანსთა სამინისტროს საგამოძიებო სამსახურის ცნობით, საქართველოს საბაჟო საზღვარზე, განსაკუთრებით დიდი ოდენობით ნავთობის…