მიხეილ სარჯველაძე

20 Jan. 2023, 15:23

როდესაც საუბარია ზოგადად ფრენების აღდგენა-არაღდგენაზე, თავისთავად, რაციონალურად, ეს ცუდი გადაწყვეტილება არ იქნება საქართველოსთვის და რუსეთის ტერიტორიაზე მაცხოვრებელი საქართველოს მოქალაქეებისთვის, რომლებსაც იმისთვის, რომ საქართველოსთან კავშირი შეინარჩუნონ, უწევთ სერიოზული პრობლემების გადალახვა.

თუ ლარსზე შეიძლება მანქანებმა იარონ, რატომ არ შეიძლება თვითმფრინავმა იფრინოს, ეს გაურკვეველი მგონია. ყველა პოლიტიკურ პლატფორმაზე, სადაც კი შესაძლებლობა არსებობდა, რომ ამის პოზიციონირება მოეხდინა, ყველგან ასეთი პოზიციონირებაა დაფიქსირებული. ამიტომ კითხვის დასმა, ამ შემთხვევაში ვის მხარეს არის საქართველო, აბსოლუტურად უსაგნო და არასწორია.


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. ზარქუა: "ლუსულ" ნომრიანი მანქანით ისეირნა ზარქუამო — ნათესავისაა
  2. გარდაიცვალა "რა? სად? როდის?" მოაზროვნე ბესიკ ბუთურიშვილი
  3. ცესკოს თავმჯდომარე გიორგი კალანდარიშვილს შავი საღებავი შეასხეს
  4. ფილარმონიის მიმდებარედ საპოლიციო ძალები გამოჩნდნენ
  5. ილია II: ცესკომ დაადასტურა ქართული ოცნების გამარჯვება, გულითადად ვულოცავთ ამ წარმატებას

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

CPJ: პოლიციის მხრიდან ჟურნალისტებზე ძალადობა მიუღებელია

საერთაშორისო ორგანიზაცია "ჟურნალისტთა დაცვის კომიტეტი" (CPJ) თბილისში, 19 ნოემბრის აქციის გაშუქებისას, ჟურნალისტებზე…