თიბისი ბიზნესის მხარდასაჭერად კიდევ ერთ ტექნოლოგიურ სიახლეს ნერგავს. მცირე ონლაინ ბიზნესებისთვის ცხოვრების გასამარტივებლად, თიბისიმ ონლაინ გადახდის ახალი პროდუქტი — ბმულით გადახდა შექმნა.

თიბისის განცხადებით, მცირე ონლაინ ბიზნესების უდიდესი ნაწილი, ვებგვერდის გარეშე ოპერირებს ონლაინ სივრცეში, რადგან ვებგვერდის შექმნა და მართვა ხარჯებთან და დამატებით ადამიანურ რესურსებთან არის დაკავშირებული. ასეთი ონლაინ მაღაზიები, პროდუქტის გაყიდვისას უპირატესობას სოციალური ქსელებს — ფეისბუქსა და ინსტაგრამს ანიჭებენ.

ონლაინ მაღაზიის წარმომადგენელს თავად შეუძლია შექმნას ბმული და მომხმარებელს გაუზიაროს ელ-ფოსტით, ჩატის მეშვეობით ან მოკლე ტექსტური შეტყობინებით და მომენტალურად მიიღოს გადახდა.

თიბისის განცხადებით, ონლაინ გადახდა მომხმარებლისთვისაც ძალიან მარტივი და კომფორტულია, რადგან იგი თავად ირჩევს გადახდის სასურველ გზას: ბარათით, ქიუარით, ინტერნეტ და მობაილბანკით, ერთგული ქულებით, Apple Pay-თ ან განვადებით.

ბანკის თქმით, თიბისის ბმულით გადახდის გააქტიურებით, ბიზნესი არა მხოლოდ იღებს გადახდას მარტივად, არამედ შესაძლებლობა ეძლევა სრულფასოვნად მართოს ონლაინ შეკვეთები, სპეციალური სამართავი სივრცის მეშვეობით — ამ სივრციდან ბიზნესის წარმომადგენელს შეუძლია გადახდის ბმულის გენერირება, პროდუქციის კალათის დამატება და რედაქტირება და ტრანზაქციების ამონაწერის ნახვა.