Mastercard და Carrefour ახალ სოციალურ კამპანიას იწყებენ, რომელიც, ერთის მხრივ, კოვიდ19-ის პერიოდში გამოვლენილ კიდევ ერთ გამოწვევასთან, ონლაინ სწავლებასთან გამკლავებას გულისხმობს, ხოლო, მეორე მხრივ, უკონტაქტო გადახდის პოპულარიზაციის გზით ვირუსის გავრცელების რისკების შემცირებას ემსახურება.

დღესდღეობით, სკოლები და უნივერსიტეტები ონლაინ სწავლების მეთოდით სარგებლობენ. თუმცა, საქართველოში, ჯერ კიდევ არ აქვს ყველა ბავშვს საშუალება, რომ დისტანციურად ისწავლოს, სწორედ ამიტომ, Mastercard-მა და Carrefour-მა გადაწყვიტეს, ჰიპერმარკეტების ქსელის ნებისმიერ ფილიალში Mastercard-ით განხორციელებული ნებისმიერი ტრანზაქციიდან 1% "SOS ბავშვთა სოფლის" ბენეფიციარების დასახმარებლად მიმართონ, 109 ბავშვისთვის შეიძინონ პლანშეტები და უზრუნველყონ მათი სრულფასოვანი სასწავლო პროცესი.

"SOS ბავშვთა სოფელი საქართველო" 30 წელზე მეტია ბავშვებს ოჯახთან მიახლოებულ გარემოში ზრდის, ეხმარება მათ მიიღონ განათლება, განავითარონ საკუთარი შესაძლებლობები და საზოგადოების სრულფასოვანი წევრები გახდნენ.

"Carrefour-ში Mastercard-ით გადახდის შემთხვევაში, თითოეულ თქვენგანს ექნება შესაძლებლობა ჩაერთოს და წვლილი შეიტანოს ისეთ მნიშვნელოვან და საგულისხმო პროექტში, როგორიცაა SOS ბავშვთა სოფლის აღსაზრდელების, მზრუნველობა მოკლებული ბავშვებისთვის სრულფასოვანი განათლების მიღების საშუალების მიცემა და მათი უზრუნველყოფა პლანშეტებით. აღნიშნული კამპანია Covid19 პანდემიის ფარგლებში განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, რადგან მოსწავლეები ნამდვილად აღმოჩნდნენ რთულ და სტრესულ ვითარებაში, რომლის გადალახვაშიც ჩვენ ერთად შეგვიძლია დავეხმაროთ მათ", — აღნიშნავს იგორ სტეპანოვი, Mastercard-ის გენერალური მენეჯერი საქართველოსა და სომხეთში.

გადაიხადე უკონტაქტოდ, იზრუნე მზრუნველობა მოკლებული ბავშვების განათლებაზე Carrefour-თან და Mastercard-თან ერთად.