MDF: საარჩევნოდ ონლაინ მედიაში ყველაზე პოზიტიურად ოცნება, ნეგატიურად კი ენმ გაშუქდა

ფოტო: On.ge
მედიის განვითარების ფონდის წინასაარჩევნო მედია მონიტორინგის თანახმად, ონლაინ მედიაში (1%-ზე მაღალი გაშუქების მქონე სუბიექტებიდან) ყველაზე პოზიტიურად ქართული ოცნება იყო წარმოდგენილი, ყველაზე ნეგატიური ტონით კი ნაციონალური მოძრაობა გაშუქდა.
ქართული ოცნება:
ფოტო: MDF
- პოზიტიური 15%
- ნეგატიური 8%
ნაციონალური მოძრაობა:
- ნეგატიური 35%
- პოზიტიური 3%
აღსანიშნავია პრეზიდენტის გაშუქების ტონიც - გიორგი მარგველაშვილის პოზიტიური და ნეგატიური მონაცემი 6%, ხოლო ნეიტრალური 88%-ია.
მონიტორინგის ცნობით, 2016 წლის 1 აპრილიდან 15 ოქტომბრამდე, ონლაინ მედიაში ყველაზე დიდი ადგილი მთავრობას და პარტია ქართულ ოცნებას დაეთმო, მესამე ადგილი კი ენმ-მა დაიკავა:
32 009 მასალიდან პოლიტიკურ სუბიექტებს შემდეგი პროცენტული წილი ერგოთ:
ფოტო: MDF
- მთავრობა - 39,4%
- ქართული ოცნება - 22%
- ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა - 10,1%
- რესპუბლიკური პარტია - 5,8%
- პრეზიდენტი - 5,4%
- თავისუფალი დემოკრატები - 2,9%
- დემოკრატიული მოძრაობა - ერთიანი საქართველოსთვის - 2,9%
MDF-ის ინფორმაციით, 1 აპრილიდან 15 ოქტომბრამდე პერიოდში ონლაინ-მედიის მონიტორინგი აჩვენებს, რომ მედია საშუალებების მიერ პოლიტიკური სუბიექტების გაშუქებაში სტატისტიკურად კონტექსტის ნეიტრალური ტონი ჭარბობს.
ფოტო: MDF
მედიამონიტორინგის თანახმად ყველაზე კრიტიკული მედია-საშუალებაა ნეტგაზეთია, სადაც ყველაზე ნეგატიური კონტექსტი 31%, ხოლო პოზიტიური მხოლოდ 2% იყო.
მედიის განვითარების ფონდი საქართველოში წინასაარჩევნო მედია-მონიტორინგს 2016 წლის 1 აპრილიდან 15 ოქტომბრამდე ახორციელებდა. ონლაინ მედიიდან მონიტორინგის სუბიექტები იყვნენ:
- ინტერპრესნიუსი (IPN)
- PIA
- ნეტგაზეთი
- პირველი რადიო
- მარშალპრესი.
ანგარიშის სრული ვარიანტი იხილეთ აქ.
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
კომენტარები