UNREAL ENGINE 5: ახალი გრაფიკული ძრავი რეალობაზე უკეთ გამოიყურება
Epic Games-მა დღეს საკუთარი გრაფიკული ძრავის, Unreal Engine-ის მეხუთე (UE5) ვერსია წარმოადგინა და საზოგადოებას მისი დემო ვერსია PlayStation 5-ზე აჩვენა. დემოში ნაჩვენებია, რა შეიძლება მივიღოთ ახალი თაობის კონსოლებზე, Sony PS5-სა და Microsoft Xbox Series X-ზე, UE5-ის გამოყენებით.
წარმოგიდგენთ გავრცელებული ვიდეოს შემოკლებულ ვერსიას, სრულს კი სტატიის ბოლოში ნახავთ.
"Epic Games ყოველთვის შესაძლებლობების მაქსიმუმს გთავაზობთ" — აცხადებს კომპანიის გენერალური დირექტორი, ტიმი სუინი, — "ჩვენი მიზანია ვიდეო თამაშების შემქმნელებს მეტი შესაძლებლობა მივცეთ. თამაშების შექმნისას ერთ-ერთი დიდი გამოწვევა სწორედ გრაფიკაა, ეს კომპონენტი ყველაზე დიდ დროსა და ხარჯებს უკავშირდება. ამიტომ, ჩვენ გვსურს დეველოპერების ამოცანა გავამარტივოთ, რათა ისინი უფრო პროდუქტიულები იყვნენ".
კომპანიაში ირწმუნებიან, რომ დეველოპერებს UE5-ის საშუალებით თამაშში სტუდიური ხარისხის ვიზუალური ეფექტების გამოყენება არამხოლოდ ოპტიმიზირებულ ტექნოლოგიურ სადემონსტრაციო რგოლებში, არამედ კონსოლებზეც კი შეუძლიათ.
![](http://rachel.on.ge/2020/05/14/1589401940_5ebc5a3ef05a5.jpg)
"თქვენ კონსოლისთვის შეგიძლიათ შექმნათ მაღალი ხარისხის ვიდეო თამაში ფანტასტიკური გრაფიკით და შემდგომ ის სმარტფონებზეც გადაიტანოთ, რითაც თამაშის აუდიტორია საგრძნობლად გაიზრდება" — აცხადებენ კომპანიაში.
2021 წლის ბოლომდე Unreal Engine 5-ის მხარდაჭერა ყველა არსებულ და ახალი თაობის სათამაშო კონსოლს, პერსონალურ კომპიუტერებს, მაკს, iOS-ს და ანდროიდ მოწყობილობებს ექნება.
კომპანიის განცხადებით, დეველოპერები, რომლებიც ამჟამად Unreal Engine 4-ს იყენებენ, ახალი თაობის ძრავის გამოსვლისთანავე საკუთარი თამაშის მასზე გადატანას მარტივად შეძლებენ.
![](http://joey.on.ge/2020/05/14/1589401968_5ebc59ffc9a89.jpg)
Epic Games-ის თქმით, დეველოპერებს გაყიდვებიდან მიღებული პირველი $1 მილიონი აშშ დოლარიდან საკომისიოს გადახდა არ მოუწევთ, რაც $ 50 000 აშშ დოლარს უტოლდება. ამის შემდეგ კი თითო გაყიდვიდან კომპანიის საკომისიო 5%-ს შეადგენს.
სანამ ვიდეო თამაშების შემქმნელები ახალ UE5-ს გამოიყენებენ, კიდევ 1 წელი უნდა გავიდეს. სუინის განმარტებით, ეს დრო სავსებით საკმარისია იმისთვის, რომ თამაშების შემქმნელებმა დაგეგმონ არსებული პროექტების მიგრაცია ან დაიწყონ მუშაობა ახალ იდეებზე.
კომენტარები