1950-იან წლების ამერიკაში სრულყოფილი ქალის იმიჯი არც ისე სახარბიელო იყო: მზრუნველი ცოლი, რომელიც მთელ დღეს სახლის საქმეებს უთმობს, ამზადებს გემრიელ კერძებს დასაქმებული ქმრისთვის, უვლის შვილებს და ამ ყველაფერთან ერთად, სახიდან ბედნიერი ღიმილიც არ სცილდება.

იმ დროის დამოკიდებულება იმ როლებზე, რაც ქალს შეიძლებოდა ჰქონოდა, კარგად ჩანს ვინტაჟურ რეკლამებში.

ლიბანელმა ფოტოგრაფმა ელი რეზკალაჰმა ამ ეპოქაში შექმნილი რეკლამების ახალი ვერსია გადაიღო, სადაც ქალისა და კაცის როლები შეცვალა.

"მადლიერების დღეს, ბიძაჩემები საუბრობდნენ იმაზე, რომ კერძების მომზადება და სამზარეულო ქალების საქმეა. ისინი განიხილავდნენ "ქალების მოვალეობებს". იმის მიუხედავად, რომ ვიცი ყველა კაცი მათსავით არ ფიქრობს, გავოცდი, რომ ეს შეხედულებები კვლავ მყარად არსებობს საზოგადოებაში. ამიტომ წარმოვიდგინე პარალელური სამყარო, სადაც როლები შეცვლილია და სექსიზმს კაცები საკუთარ თავზე გამოცდიან"

ფოტოსერიას "პარალელური სამყარო" ჰქვია. ამ იუმორისტული შედარებების შემდეგ, შეუძლებელია ვერ დაინახო გენდერული სტერეოტიპების აბსურდულობა.

1. კაცები სამზარეულოს არ ტოვებენ!

2. აჩვენე მას, რომ ეს კაცების სამყაროა!

3. სასიამოვნოა, როცა სახლში ბიჭი გყავს

4. არ იდარდო ძვირფასო, მთავარია, რომ ლუდი არ დაწვი

5. ცოლმა რომ გაგიგოს!

6. შობის დილას საყვარელ კაცს ამ მტვერსასრუტით გაახარებ

7. მთავარია, რომ ბიჭის თავი მაინც დაიტოვა

8. [ამ ჭურჭლის სარეცხი საშუალებით] სამზარეულოდან უფრო მალე გააღწევ!

9. ამ ბრენდს მივაწვეთ!

10. ანუ ამის გახსნა უკვე კაცებსაც შეუძლიათ?