აჭარის ტურისტული ბრენდის შექმნა 100 ათასი ლარი ჯდება. მომსახურების შესრულება აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტმა შპს სტუდია მეტროს ტენდერის გარეშე დაუკვეთა.

ხელშეკრულების მიხედვით, კომპანია ვალდებულია განსაზღვროს:

  • ბრენდის არსი;
  • სამიზნე აუდიტორია;
  • პოზიციონირება;
  • საკომუნიკაციო ტონალობა;
  • მისია, ხედვა, ღირებულებები;
  • კონცეფცია;
  • საკომუნიკაციო პლატფორმა;
  • საკომუნიკაციო პრიზმა;
  • ზოგადი საკომუნიკაციო მიმართულებები;
  • ჩაატაროს მარკეტინგული კვლევა;
  • ლოგო;
  • სლოგანი.

ხელშეკრულების მიხედვით, მომსახურების გაწევა სამ ეტაპად არის დაგეგმილი:

  1. ბრენდის პლატფორმის განსაზღვრა;
  2. საკომუნიკაციო პლატფორმისა და მარკეტინგული კვლევის ჩატარება;
  3. ვიზუალური და ვერბალური იდენტობის ჩაბარება.