Facebook-ზე Reels-ის ფუნქცია ახლა უკვე მთელი მსოფლიოს მასშტაბითაა ხელმისაწვდომი
კომპანია Meta-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, TikTok-ის მსგავსი Reels-ის ფუნქცია სოციალურ ქსელ Facebook-ის აპლიკაციაში უკვე მთელი მსოფლიოს მასშტაბითაა ხელმისაწვდომი. ამიერიდან მისით iOS-ისა და Android-ის ოპერაციულ სისტემებზე მომუშავე მოწყობილობების მფლობელები 150-ზე მეტ ქვეყანაში ისარგებლებენ.
ამის გარდა, კომპანია აღნიშნული პლატფორმის Facebook ვერსიაზე ვიდეოების მონტაჟისთვის საჭირო ფუნქციებსაც ამატებს და რეკლამის განთავსების ახალ ფორმებს გვთავაზობს.
Facebook Reels-ის მომხმარებლებს საშუალება აქვთ, რომ სხვების ვიდეოების რემიქსი შექმნან, ანუ მათ მიერ გადაღებული კადრები საჯაროდ გაზიარებულ reel-ებთან გააერთიანონ. ასევე, ატვირთონ ვიდეომასალა, რომლის ხანგრძლივობაც 60 წამამდეა, როგორც ეს Instagram-ზე გვხვდება. შესაძლებელია ჯერ კიდევ გამოუქვეყნებელი ჩანაწერების შენახვა და განსხვავებული ფორმატების გამოყენებაც, რომელთაც მომდევნო თვეებში ვიხილავთ.
რაც შეეხება რეკლამებს, ისინი Reels-ებში გამოჩნდება, როგორც ბანერის სახით, რომელიც ნახევრად გამჭვირვალე იქნება და ეკრანის ქვედა მხარეს განთავსდება, ასევე, უძრავი გამოსახულების/სტიკერის ფორმითაც, რომელსაც ნებისმიერ ადგილას ჩასვამთ. თანხის გამომუშავება შესაძლებელია თავად ვიდეოების დასაწყისში ან შუაში ჩაშენებული რეკლამებითა და გამომწერების პირდაპირი დონაციის გზითაც.
Meta-ში აცხადებენ, რომ მალე Reels-ებს უფრო მეტ ადგილზე გავაზიარებთ, მაგალითად, სთორებსა და "Watch" კატეგორიაში. ჯერჯერობით უცნობია სტატისტიკა, თუ რამდენად წარმატებულია კომპანიისთვის ეს პლატფორმა, მაგრამ ცხადია, რომ ის კონკურენტების აპლიკაციებში არსებულ ფუნქციებს აქტიურად ითვისებს.
კომენტარები