ახალი წელი ნებისმიერი კომპანიისთვის დიდი გამოწვევაა. რა უნდა შესთავაზო მომხმარებელს ისეთი, რომ უამრავ ფასდაკლებასა და აქციაში არ ჩაიკარგოს?

ალტაოქეიმ და JWT Metro-მ ამ გამოწვევას სახალისო პლატფორმის შექმნით უპასუხეს, სადაც ყველას შეუძლია პერსონალიზებული ფასდაკლების მიღება.

იმისთვის, რომ გაიგო, შენ როგორი ფასდაკლება გეკუთვნის და ამისთვის რა პირობას უნდა აკმაყოფილებდე, უნდა შეხვიდე myaltaok.ge-ზე, აირჩიო სასურველი ტექნიკის ტიპი და დააჭირო კვადრატს, რომელიც ყველაზე მეტად მოგწონს.

თითოეულ ადამიანს სამი ცდა აქვს, პირობები კი ძალიან სახალისოა: მაგალითად, ფასდაკლების მისაღებად მაღაზიაში სკუტერით უნდა მიხვიდე, ან - შინაურ ცხოველთან გადაიღო ფოტო ან თუნდაც - საფოსტო მარკების კოლექციის არსებობა დაადასტურო. როგორც უკვე ვთქვით, თითოეულ ადამიანს სამი ცდა აქვს, ამიტომაც, მეტ გამოწვევას ვერ დაგისახელებთ.

აქციამ უკვე უამრავი მომხმარებლის დაინტერესება შეძლო. ტატუს სანაცვლოდ ამ ენთუზიასტმა 90%-იანი ფასდაკლება დაიმსახურა.

ვნახოთ, ვინ რაზეა წამსვლელი საკუთარი ოცნებების ასახდენად. ფაქტია, რომ კომპანიასთან პირისპირ "თამაში" ბევრად უფრო საინტერესოა, ვიდრე მორიგი საყოველთაო გრანდიოზული ფასდაკლება.