თუ სოციალურ მედიას თვალყურს ადევნებთ შესაძლოა, შეამჩნიეთ ბოლო დროს წამოჭრილი დისკუსიები ყველაზე არაპოპულარული ემოჯის შესახებ.

უნიკოდში სამი სხვადასხვა საბაგიროს სიმბოლო არსებობს და მიუხედავად იმისა, რომ არც ერთი მათგანი დიდი პოპულარობით არ გამოირჩევა, ეს კონკრეტული უკვე რამდენიმე თვეა 2 823 სხვადასხვა ემოჯის შორის გამოყენების სიხშირით ბოლო ადგილზეა.

ეს ამბავი Facebook-ზე არსებულმა ჯგუფმა შეამჩნია, რომელშიც მანქანების და სხვადასხვა სატრანსპორტო საშუალებების ენთუზიასტები არიან გაერთიანებული. ჯგუფს 100 000 წევრი ჰყავს.

მათ წამოიწყეს კამპანია, რომლის ფარგლებშიც Twitter-ზე საბაგიროს ემოჯის შემცველი უამრავი პოსტი გამოქვეყნდა.

კამპანიამ გაამართლა და საბაგიროს ემოჯიმ ბოლოს წინა ადგილზე გადაინაცვლა. ახლა ბოლო ადგილს ანბანის სიმბოლო იკავებს.