მაქსიმალური მოგების მისაღებად და თქვენი შეცდომაში შეყვანის მიზნით, მსოფლიოში საკმაოდ ცნობილი კომპანიებიც კი ძალიან მოხერხებულ გზებს მიმართავენ.

წარმოგიდგენთ 15 აღმაშფოთებელ ხრიკს, რომელიც გაიძვერა კომპანიებმა მომხმარებლის თვალის ასახვევად გამოიგონეს და პრაქტიკაშიც დიდი წარმატებით იყენებენ:

1. სტარბაქსი ამბობს, რომ ნაგვის გადამუშავებაზე ზრუნავს, სინამდვილეში კი ყველაფერი ერთ ნაგვის ურნაში იყრება

ფოტო: NealSnow

2. აი, ამიტომ გვაქვს ხოლმე დეოდორანტი სულ ცოტა ხანში თავიდან საყიდელი

ფოტო: CHESTER_C0PPERP0T

3. ლუდი უფასო არ ყოფილა

ფოტო: Bentheball1

4. ეს ნამდვილად აღმაშფოთებელია

ფოტო: Pyatnica

5. მაინც ძალიან საყვარელია

ფოტო: cybergrub

6. ეს ხრიკი ნამდვილმა გაიძვერამ მოიფიქრა

ფოტო: roniza

7. სამმაგი პეპერონის ნაცვლად

ფოტო: RogerDat143

8. აშკარად მეტი ჩაეტეოდა

ფოტო: chagoscifres

9. სამაგიეროდ სასაცილოა

ფოტო: RichDufresne

10. მოლოდინი და რეალობა

ფოტო: TorteDeLini

11. ძალიან კარგად შენიღბული წარწერა, რომელიც, წესით, პროდუქტის არასასურველი ინგრედიენტებისა და შემცველობის შესახებ ინფორმაციას უნდა გვაწვდიდეს

ფოტო: down-to-mars-girl

12. ეკრანიდან ბეწვის მოსაცილებლად ასქროლვა და რეკლამაზე მიბრუნება გიწევთ, სინამდვილეში კი ეს ნამდვილი ბეწვი სულაც არ არის

13. ერიდეთ თვითმარქვია სპანჯბობს

ფოტო: toss_my_potatoes

14. კომპანია, რომელიც ორი სრულიად იდენტური ბოთლით, სხვადასხვა რაოდენობის დამატებით სარეცხი საშუალებას გვთავაზობს, ერთში 20%-ით, მეორეში კი 25%-ით მეტს

ფოტო: valifay

15. ეს მომხმარებლის უპატივცემულობაა

ფოტო: parmaqqay

ჩვენ კი ისღა დაგვრჩენია, გირჩიოთ, რომ სანამ რომელიმე ბრენდის ერთგული მომხმარებელი გახდებით, გადაამოწმეთ თუ რამდენად კეთილსინდისიერად გაძლევენ იმას, რაც გადახდილი თანხის სანაცვლოდ გეკუთვნით.