9 ივნისს, Touch.point-მა საქართველოში პირველი საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი გამართა. Evido Georgia ღონისძიების ერთ-ერთი პარტნიორი იყო.

ფესტივალის შესახებ

ფოტო: Evido Georgia

Touch.point-ის მარტექ ფესტივალი განკუთვნილი იყო მარკეტინგითა და ტექნოლოგიებით დაინტერესებული ადამიანებისთვის. ღონისძიებაზე Evido წარმოდგენილი იყო ბრენდ სივრცით, სადაც სტუმრებს შეეძლოთ, გაცნობოდნენ კომპანიის წარმომადგენლებსა და მათ უნიკალურ მარკეტინგულ პლატფორმას.

Evido-ს რეგიონალურმა მენეჯერმა საქართველოში, რუსუდან გიგინეიშვილმა, Meta-ს, TBC Bank-ისა და JWT Metro-ს წარმომადგენლებთან ერთად, მონაწილეობა მიიღო პანელურ დისკუსიაში — ტექნოლოგიებისა და მედია პლატფორმების გამოყენება კომპანიისა და სააგენტოს გუნდებს შორის უწყვეტი თანამშრომლობის გასაძლიერებლად.

Evido-ს შესახებ

ფოტო: Evido Georgi

Evido არ არის სააგენტო, ის მარკეტინგული პლატფორმაა. კომპანიის მისიაა საქართველოში არსებული ბიზნესების Facebook-ისა და Instagram-ის სარეკლამო კამპანიების ახალ დონეზე აყვანა და მათი გუნდების ექსპერტიზის გაზრდა.

Evido-ს ჰყავს სერტიფიცირებული ექსპერტები, რათა უზრუნველყონ ადგილობრივი მხარდაჭერა და საკონსულტაციო მომსახურება ედვერთაიზერებისთვის და სააგენტოებისთვის დამატებითი საფასურის გარეშე.

Evido-სთან თანამშრომლობას რამდენიმე უპირატესობა აქვს:

  • Facebook Support-ის ნაცვლად, Evido-ს წარმომადგენლებს დაუკავშირდებით და უსწრაფესად მოგიგვარებენ ნებისმიერ პრობლემას, რაც ბიზნეს მენეჯერთან ან რეკლამებთან არის დაკავშირებული;
  • ისარგებლებთ უნიკალური ინსტრუმენტებით, რომლებიც მხოლოდ Evido-ს პლატფორმაზე არსებობს: კონტენტის შემოწმება ბანის თავიდან ასარიდებლად, აუდიტორიების შაბლონები ინდუსტრიების მიხედვით და სხვა;
  • გექნებათ წვდომა Blueprint სერტიფიცირებულ ექსპერტებთან და ისინი გაგიწევენ კონსულტაციას ნებისმიერ საკითხზე, რაც Facebook-ისა და Instagram-ის რეკლამებს ეხება.

მათთან თანამშრომლობისთვის აუცილებელია, რომ ჩანიშნოთ ლაივ ან ონლაინ კონსულტაცია ვებგვერდზე.

დამატებითი ინფორმაციისთვის, ეწვიეთ Evido-ს ვებგვერდს და გამოიწერეთ Evido Georgia-ს სოციალური მედიის ანგარიშები: