თურქეთმა Twitter-ს, Periscope-სა და Pinterest-ს სარეკლამო შეზღუდვები მას შემდეგ დაუწესა, რაც მათ ვერ შეძლეს კომპანიების ადგილობრივი წარმომადგენლების დანიშვნა, რომელსაც ქვეყანაში ახალი სოციალური მედიის კანონი ავალდებულებდათ. ამის შესახებ ინფორმაციას Reuters ავრცელებს.

კანონის თანახმად, რომელიც, კრიტიკოსების აზრით, ახშობს განსხვავებულ აზრს, სოციალური მედიის კომპანიები, რომლებიც არ ნიშნავენ ასეთ წარმომადგენლებს, ჯარიმდებიან მთელი რიგი სანქციებით, მათ შორის, ინფორმაციისა და ტექნოლოგიების სააგენტოს მიერ უკანასკნელი ნაბიჯებითაც კი.

კანონი უფლებას აძლევს პასუხისმგებელ პირს, პლატფორმებიდან კონტენტი აიღონ, თუმცა არ დაბლოკონ მასზე წვდომა. ამან გამოიწვია შეშფოთება. ხალხი უფრო მეტ ინტერნეტ- პლატფორმას მიმართავდა მას შემდეგ, რაც ანკარამ მედია საშუალებებზე კონტროლის მექანიზმები გააძლიერა.