ვიქტორ წილოსანი

23 Sep. 2022, 12:42

მე მგონი, რომ ამით აპელირებაც ზოგადად, არასწორია და გეტყვით, რატომ — თუ ჩვენ და მათ შორის, ჩინოვნიკები და მე ამ შემთხვევაში ჩემს თავზე ვიტყვი, თუ ვიტყოდით, რომ თქვენ გადაჯექით საზოგადოებრივ ტრანსპორტზე და არაფერს არ გავაკეთებთ ამ მიმართულებით, მაგ შემთხვევაში, გეტყოდით, რომ თქვენი კითხვა ძალიან სწორი და რელევანტურია და ეს პრობლემაა. მაგრამ თუ ჩვენ ვქმნით საზოგადოებრივ ტრანსპორტს, ჩვენი მიზანია, რომ ურბანული სივრცე, რაც გაგვაჩნია, გადავანაწილოთ ყველასთვის: ქვეითისთვისაც, ველოსიპედისტისთვისაც, საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვისაც.

შესაბამისად, ვინაიდან ეს ათწლეულების განმავლობაში, ასე ვთქვათ, ოკუპირებული ჰქონდა ავტომობილებს მთელი სივრცე, უწევთ ახლა შევიწროება. შესაბამისად, ამ შევიწროებაში ხდება ერიც და ბერიც, მაღალჩინოსანიც და ყველა. ანუ, ეს ყველას პრობლემა არის და თუ იმ მაღალჩინოსანს, მათ შორის, მოქალაქესაც უნდა, რომ იდგეს საცობში, იდგეს, არავინ არ ეუბნება, რომ გადმოჯექი. 

განაცხადა თბილისის მერიის ტრანსპორტისა და ურბანული განვითარების სააგენტოს ხელმძღვანელმა, ვიქტორ წილოსანმა რადიო თავისუფლებასთან ინტერვიუში. ჟურნალისტმა მას უწყებების ავტომობილების რაოდენობაზე დაუსვა კითხვა: წლების განმავლობაში ვითხოვდით, მერიას რამდენი ტრანსპორტი ჰყავს და სამასზე ნაკლები, მე მგონი, არცერთ წელს არ ჰქონდა. იგივე საკრებულოს წევრებს, პარლამენტის წევრებს, საკმაოდ დიდი პარკი დგება საბოლოოდ.


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. აშშ-საქართველოს პარტნიორობის მომავალი — უვიზო მიმოსვლა და თავისუფალი ვაჭრობა
  2. საქართველოში იმყოფება რუსი გავლენიანი პირი იანინი, რომელიც მანამდე ოკუპირებულ აფხაზეთში იყო — თამბაქოს კონტროლის ალიანსი
  3. ქვიზი: იცი თუ არა, როგორია საშუალო ხელფასი ევროკავშირის ქვეყნებში?
  4. რას მალავს მოსამართლე, რომელმაც ლაზარეს 9-წლიანი პატიმრობა მიუსაჯა
  5. ალეკო ელისაშვილმა მამუკა მდინარაძეს ხელი დაარტყა

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

შოთა არველაძე: არა ამ კანონს და ყველა იმ ინიციატივას, რომელიც გვაშორებს მთავარ მიზანს

არ არსებობს შემთხვევა, როცა ისტორიის რომელიმე მონაკვეთში, რუსეთი ისეთ გადაწყვეტილებაში გვიჭერდა მხარს, რომელიც ჩვენი…